az autó a télen vizsgázott, szóval friss a dolog.
Úgy tudom, 4-6 vagy ekörüli vizsgabázisszám van OT-ra az országban, és időközben azért szigorodtak a dolgok, de főleg azokon az autókon, amikből nyilván sok van. Ez a Supra talán nem sűrű, de akkor sem hiszem, hogy rendszámhoz köthető a változás szele
Gondolom ott is megvan ez a milyen lábbal kelt fel dolog, fene tudja.
A héten voltam Veszprémben egy Suprat megnézni.
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...