Ma kiszereltem a középkonzolt és a rádiót, végre szemügyre vehettem, milyen ámokfutást rendezett decemberben az egyik (old timeres) szerelő, akit annyira kértem, hogy szedje ki a kocsiból a brutális kábelkötegeket, amik még az előző tulaj hifitornyához tartoztak (amit még eladás előtt kiszerelt). Országos hírű mesterünknek szerelés és csavarozás helyett sikerült gyakorlatilag majdnem minden kábelt elvágnia, ami a rádióból jött ki illetve ment be, mert az úgy biztos kényelmesebb volt. Egy fél napi munkával megkeresgéltem, hogy mi mihez passzol, és mostmár bekapcsolható a rádió, sőt, az antenna is a rádió bekapcsolásától függően jön ki és be. Király vagyok vagy király vagyok?
Két dologban kérnék szaktanácsot:
1. Összedugtam két zöld vezetéket, onnantól működött a rádió, de elég halvány volt a kijelző (nincs még hangszóró, csak a kijelző alapján látom, hogy működik). Összedugtam két lila vezetéket, erre sokkal jobban kivilágosodott a kijelző, nekem ez tűnik normális fényszintnek (ja, az eredeti Craig W460 rádióról van szó). Viszont ahogy ott méricskéltem, azt találtam, hogy a lila vezetékben akkor is van áram, ha a gyújtás nincs ráadva. Ez így kóser vajon? Ha csak a lilákat dugom össze, akkor nem megy a rádió (kellenek a zöldek is), viszont csak a liláknak köszönhetően eléggé erős a kijelző világítása.
2. Van ez a kapcsolási ábra: , e szerint van földelése a rádiónak, de én ehhez teljesen hülye vagyok. Hogy földeljem le: kellene lennie egy vezetéknek, ami a rádióból jön, és azt a kocsihoz kellene csatlakoztatnom valahol?
Ja, egyébként így néz most ki a kocsi, innen lesz szép összerakni