Eltelt pár hónapocska, és itt a trailer is:
https://www.youtube.com/watch?v=hRFTKVDi6dw
Van-e élet Delorean-on túl ?
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3986
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Supra
A héten voltam Veszprémben egy Suprat megnézni.
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...
Re: Van-e élet Delorean-on túl ?
És akkor eszembe jut, hogy az első OT vizsgámon az egyik autót elküldték mosatni, mert a kerékjárati ívben volt egy kis sár. Hát vannak az egyenlők meg az egyenlőbbek.
Re: Supra
Úgy tudom, 4-6 vagy ekörüli vizsgabázisszám van OT-ra az országban, és időközben azért szigorodtak a dolgok, de főleg azokon az autókon, amikből nyilván sok van. Ez a Supra talán nem sűrű, de akkor sem hiszem, hogy rendszámhoz köthető a változás szele Gondolom ott is megvan ez a milyen lábbal kelt fel dolog, fene tudja.
A héten voltam Veszprémben egy Suprat megnézni.
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...
A héten voltam Veszprémben egy Suprat megnézni.
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3986
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Supra
az autó a télen vizsgázott, szóval friss a dolog.
Úgy tudom, 4-6 vagy ekörüli vizsgabázisszám van OT-ra az országban, és időközben azért szigorodtak a dolgok, de főleg azokon az autókon, amikből nyilván sok van. Ez a Supra talán nem sűrű, de akkor sem hiszem, hogy rendszámhoz köthető a változás szele Gondolom ott is megvan ez a milyen lábbal kelt fel dolog, fene tudja.
A héten voltam Veszprémben egy Suprat megnézni.
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...
Úgy tudom, 4-6 vagy ekörüli vizsgabázisszám van OT-ra az országban, és időközben azért szigorodtak a dolgok, de főleg azokon az autókon, amikből nyilván sok van. Ez a Supra talán nem sűrű, de akkor sem hiszem, hogy rendszámhoz köthető a változás szele Gondolom ott is megvan ez a milyen lábbal kelt fel dolog, fene tudja.
A héten voltam Veszprémben egy Suprat megnézni.
OT rendszámos, képeken tökéletes állapotban, felújított motor, belső hibátlan.
Erre a pali, aki elvileg valamilyen szerelő, mert volt saját emelője, garázsa felemelte az autót. Már ott láttam a gányolást az alvázon, vastagon rányomva az a fekete szar, néhol már lekopott és ott figyelt a rozsda.
A motor tartó rudak felülről és oldalról lefestve , alul semmi, simán ott volt az eredeti festék.
Első hátsó sárvédők alja már totál rozsdásak, ajtó sarkai szintén.
A B oszlop szép , nézem közelről olyan hullámos mint a tenger Aruba körül. Az autót oldalról telibe csapták, nem tudták rendesen kijavítani.
Mindez OT rendszámmal, a télen ment át a vizsgán.
Azt hittem az OT valamire garancia, de a jelek szerint nem.
4 milliót kért érte , a végén már háromért is ideadta volna, de otthagytam.
A motor és belső tényleg szép, de a többi katasztrófa...
Re: Van-e élet Delorean-on túl ?
Hát, jó a kérdés... ( a Delorean-on kívül mi jöhet még szóba)
A Delorean különleges...
de ha mondjuk a vezetési élmény lenne a cél, akkor nagy kedvenc az Acura NSX
A régi léghűtéses Porsché-kat is nagyon szeretem (szeretném)
Illetve Mazda MX-5... Mindegyik verzióból 1db
A Delorean különleges...
de ha mondjuk a vezetési élmény lenne a cél, akkor nagy kedvenc az Acura NSX
A régi léghűtéses Porsché-kat is nagyon szeretem (szeretném)
Illetve Mazda MX-5... Mindegyik verzióból 1db
Re: Van-e élet Delorean-on túl ?
Egy nagyon jó összehasonlító videó. Egy Delorean és egy 20 évvel fiatalabb Porche, de mégis jól elkapja az egész lényegét.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég