Műszaki kérdések
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Ezzel a tankolással nem tudok kibékülni, megszokni.
Ismét elfelejtettem és telitankoltam az autót. Pedig olvastam hogy nem szabad maximumra tankolni.
Bemegyek fizetni és látom hogy folyik a benzin belőle.
Rohanás ki és elindultam és mentem vele jópár km-t hogy fogyjon a benzin, illetve hogy száradjon az autó alja.
Ismét elfelejtettem és telitankoltam az autót. Pedig olvastam hogy nem szabad maximumra tankolni.
Bemegyek fizetni és látom hogy folyik a benzin belőle.
Rohanás ki és elindultam és mentem vele jópár km-t hogy fogyjon a benzin, illetve hogy száradjon az autó alja.
Re: Műszaki kérdések
Ezzel a tankolással nem tudok kibékülni, megszokni.
Ismét elfelejtettem és telitankoltam az autót. Pedig olvastam hogy nem szabad maximumra tankolni.
Bemegyek fizetni és látom hogy folyik a benzin belőle.
Rohanás ki és elindultam és mentem vele jópár km-t hogy fogyjon a benzin, illetve hogy száradjon az autó alja.
Pár alkalom és megszokod. Első kattanásig szabad és kész.
Ismét elfelejtettem és telitankoltam az autót. Pedig olvastam hogy nem szabad maximumra tankolni.
Bemegyek fizetni és látom hogy folyik a benzin belőle.
Rohanás ki és elindultam és mentem vele jópár km-t hogy fogyjon a benzin, illetve hogy száradjon az autó alja.
Pár alkalom és megszokod. Első kattanásig szabad és kész.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Ezzel a tankolással nem tudok kibékülni, megszokni.
Ismét elfelejtettem és telitankoltam az autót. Pedig olvastam hogy nem szabad maximumra tankolni.
Bemegyek fizetni és látom hogy folyik a benzin belőle.
Rohanás ki és elindultam és mentem vele jópár km-t hogy fogyjon a benzin, illetve hogy száradjon az autó alja.
Pár alkalom és megszokod. Első kattanásig szabad és kész.
Utoljára indítás után egyből elindultam, nem vártam meg, hogy a motor melegedjen.
Éreztem egy kis tetovazast a motor részéről, mint anno a Zsigulimban
Ahogy melegedett, rendbe jött, csak fura volt ezt ismét átélni.
Ismét elfelejtettem és telitankoltam az autót. Pedig olvastam hogy nem szabad maximumra tankolni.
Bemegyek fizetni és látom hogy folyik a benzin belőle.
Rohanás ki és elindultam és mentem vele jópár km-t hogy fogyjon a benzin, illetve hogy száradjon az autó alja.
Pár alkalom és megszokod. Első kattanásig szabad és kész.
Utoljára indítás után egyből elindultam, nem vártam meg, hogy a motor melegedjen.
Éreztem egy kis tetovazast a motor részéről, mint anno a Zsigulimban
Ahogy melegedett, rendbe jött, csak fura volt ezt ismét átélni.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Skynet
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Re: Műszaki kérdések
Skynet
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Ne felejtsd a csiszolót sem, lécci-lécci-lécci Bár most kíváncsiságból körbematricáztam az autót, és olyan faszán néz ki a fekete szálcsiszolt csík az oldalán, hogy szívem szakad majd meg, ha le kell szedni. De megcsináltam az összes sablont a matricákhoz, később már bármikor "visszaöltöztethetem" Hófehérkét.
Egyben tudatom a hír iránt esetleg érdeklődést mutató nagyérdeművel, hogy 950 az alapjáratom! Meleg motor mellett is. Hüpp-hüpp, hogy én ezt megérhettem...
Teljesen szokatlan, hogy elengedem a gázt, és egyszerűen csak visszaesik fordulatszám, mintha egy autóban ülne az ember, vagy ilyesmi. Valószínűleg sosem tudjuk meg, mi miatt volt az alapjárat - teljes motorátnézés után is - 1500 rpm, mert ma több gyanús dolgot is cseréltünk egyszerre (lambda-szonda, gázbowden-visszahúzó rugó, alapjárati mikrokapcsoló).
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Ne felejtsd a csiszolót sem, lécci-lécci-lécci Bár most kíváncsiságból körbematricáztam az autót, és olyan faszán néz ki a fekete szálcsiszolt csík az oldalán, hogy szívem szakad majd meg, ha le kell szedni. De megcsináltam az összes sablont a matricákhoz, később már bármikor "visszaöltöztethetem" Hófehérkét.
Egyben tudatom a hír iránt esetleg érdeklődést mutató nagyérdeművel, hogy 950 az alapjáratom! Meleg motor mellett is. Hüpp-hüpp, hogy én ezt megérhettem...
Teljesen szokatlan, hogy elengedem a gázt, és egyszerűen csak visszaesik fordulatszám, mintha egy autóban ülne az ember, vagy ilyesmi. Valószínűleg sosem tudjuk meg, mi miatt volt az alapjárat - teljes motorátnézés után is - 1500 rpm, mert ma több gyanús dolgot is cseréltünk egyszerre (lambda-szonda, gázbowden-visszahúzó rugó, alapjárati mikrokapcsoló).
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Skynet
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Ne felejtsd a csiszolót sem, lécci-lécci-lécci Bár most kíváncsiságból körbematricáztam az autót, és olyan faszán néz ki a fekete szálcsiszolt csík az oldalán, hogy szívem szakad majd meg, ha le kell szedni. De megcsináltam az összes sablont a matricákhoz, később már bármikor "visszaöltöztethetem" Hófehérkét.
Egyben tudatom a hír iránt esetleg érdeklődést mutató nagyérdeművel, hogy 950 az alapjáratom! Meleg motor mellett is. Hüpp-hüpp, hogy én ezt megérhettem...
Teljesen szokatlan, hogy elengedem a gázt, és egyszerűen csak visszaesik fordulatszám, mintha egy autóban ülne az ember, vagy ilyesmi. Valószínűleg sosem tudjuk meg, mi miatt volt az alapjárat - teljes motorátnézés után is - 1500 rpm, mert ma több gyanús dolgot is cseréltünk egyszerre (lambda-szonda, gázbowden-visszahúzó rugó, alapjárati mikrokapcsoló).
Ok viszem majd azt is.
Akkut sidnek...
Tele lesz az autóm
Mutass egy kepet a matricarol.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Ne felejtsd a csiszolót sem, lécci-lécci-lécci Bár most kíváncsiságból körbematricáztam az autót, és olyan faszán néz ki a fekete szálcsiszolt csík az oldalán, hogy szívem szakad majd meg, ha le kell szedni. De megcsináltam az összes sablont a matricákhoz, később már bármikor "visszaöltöztethetem" Hófehérkét.
Egyben tudatom a hír iránt esetleg érdeklődést mutató nagyérdeművel, hogy 950 az alapjáratom! Meleg motor mellett is. Hüpp-hüpp, hogy én ezt megérhettem...
Teljesen szokatlan, hogy elengedem a gázt, és egyszerűen csak visszaesik fordulatszám, mintha egy autóban ülne az ember, vagy ilyesmi. Valószínűleg sosem tudjuk meg, mi miatt volt az alapjárat - teljes motorátnézés után is - 1500 rpm, mert ma több gyanús dolgot is cseréltünk egyszerre (lambda-szonda, gázbowden-visszahúzó rugó, alapjárati mikrokapcsoló).
Ok viszem majd azt is.
Akkut sidnek...
Tele lesz az autóm
Mutass egy kepet a matricarol.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Skynet
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Karaj, köszi!
Most is azt mondja a szifon (yahoo weather asszem) hogy szombat jóidő. Ha van rendszámod, gyere a D-vel mindenképp, max lemosod az alját (biztosan van a közeledben vízborotvás mosó).
Ma derül ki hogy meghosszabithatom-e a rendszámot, remelem igen.
Mosó van de nem férek be alá
Megjött a csavarod, viszem magammal szombaton.
Karaj, köszi!
Most is azt mondja a szifon (yahoo weather asszem) hogy szombat jóidő. Ha van rendszámod, gyere a D-vel mindenképp, max lemosod az alját (biztosan van a közeledben vízborotvás mosó).
Ma derül ki hogy meghosszabithatom-e a rendszámot, remelem igen.
Mosó van de nem férek be alá
Re: Műszaki kérdések
Akkut sidnek...
Oké, kösz. Nem gond ha aztán majd átutalással küldöm a pénzt?
Egyben tudatom a hír iránt esetleg érdeklődést mutató nagyérdeművel, hogy 950 az alapjáratom! Meleg motor mellett is. Hüpp-hüpp, hogy én ezt megérhettem...
Teljesen szokatlan, hogy elengedem a gázt, és egyszerűen csak visszaesik fordulatszám, mintha egy autóban ülne az ember, vagy ilyesmi. Valószínűleg sosem tudjuk meg, mi miatt volt az alapjárat - teljes motorátnézés után is - 1500 rpm, mert ma több gyanús dolgot is cseréltünk egyszerre (lambda-szonda, gázbowden-visszahúzó rugó, alapjárati mikrokapcsoló).
Az élet kis örömei.
Oké, kösz. Nem gond ha aztán majd átutalással küldöm a pénzt?
Egyben tudatom a hír iránt esetleg érdeklődést mutató nagyérdeművel, hogy 950 az alapjáratom! Meleg motor mellett is. Hüpp-hüpp, hogy én ezt megérhettem...
Teljesen szokatlan, hogy elengedem a gázt, és egyszerűen csak visszaesik fordulatszám, mintha egy autóban ülne az ember, vagy ilyesmi. Valószínűleg sosem tudjuk meg, mi miatt volt az alapjárat - teljes motorátnézés után is - 1500 rpm, mert ma több gyanús dolgot is cseréltünk egyszerre (lambda-szonda, gázbowden-visszahúzó rugó, alapjárati mikrokapcsoló).
Az élet kis örömei.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Persze, semmi gond.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Hűha
Eredeti DMC rádió. Van ára bazz
Eredeti DMC rádió. Van ára bazz
Re: Műszaki kérdések
Mutass egy kepet a matricarol.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
Ez csak a matrica, nincs rajta a szokásos oldalsó gumicsík. A matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
Egyébként a lenti minta leutánzása volt az eredeti terv, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
Ez csak a matrica, nincs rajta a szokásos oldalsó gumicsík. A matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
Egyébként a lenti minta leutánzása volt az eredeti terv, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
- Zsolt
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 2767
- Csatlakozott: 2008.09.04. 11:38
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Mutass egy kepet a matricarol.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
A matricát a matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
DSC05185b.JPG
Egyébként ezt akartam eredetileg, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
DMCEV2600.jpg
Mindig is mondtam, hogy az oldalsó csíkkal sokkal jobban néz ki az autó!
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
A matricát a matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
DSC05185b.JPG
Egyébként ezt akartam eredetileg, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
DMCEV2600.jpg
Mindig is mondtam, hogy az oldalsó csíkkal sokkal jobban néz ki az autó!
Re: Műszaki kérdések
valahogy régiesebb kinézete van tőle, szóval tetszik is, meg nem is
Az enyémen mostanáig semmi nem volt, csak a nagy, csupasz acélfelület, most a matricával kimondottan karakteresebb és kulturáltabb lett az egész autó kinézete. De hosszú távon szerintem csak a szokásos vékony csík lesz az enyémen is. Meg az időgépes felszerelés
Az enyémen mostanáig semmi nem volt, csak a nagy, csupasz acélfelület, most a matricával kimondottan karakteresebb és kulturáltabb lett az egész autó kinézete. De hosszú távon szerintem csak a szokásos vékony csík lesz az enyémen is. Meg az időgépes felszerelés
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Mutass egy kepet a matricarol.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
Ez csak a matrica, nincs rajta a szokásos oldalsó gumicsík. A matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
DSC05185b.JPG
Egyébként a lenti minta leutánzása volt az eredeti terv, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
DMCEV2600.jpg
Az eredetit nem tudják megcsinálni?
Pont úgy a szöveggel együtt?
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
Ez csak a matrica, nincs rajta a szokásos oldalsó gumicsík. A matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
DSC05185b.JPG
Egyébként a lenti minta leutánzása volt az eredeti terv, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
DMCEV2600.jpg
Az eredetit nem tudják megcsinálni?
Pont úgy a szöveggel együtt?
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Mutass egy kepet a matricarol.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
A matricát a matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
DSC05185b.JPG
Egyébként ezt akartam eredetileg, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
DMCEV2600.jpg
Mindig is mondtam, hogy az oldalsó csíkkal sokkal jobban néz ki az autó!
Nekem is mindig tetszett. Első perctől biztos voltam benne, hogy az enyémen is lesz.
Az eredeti fekete csík van rajta? Mert azt en is szeretnek, csak túl drága...
A matricát a matricaplaza.hu-ról rendeltem, "fekete szálcsiszolt" néven fut. Megadtam, hogy 10 és 1,5 centis csíkokra van szükségem, valami lézeres kütyüvel szépen kivágták, aztán a testreszabást már én csináltam (kilincs környéke, kerékjárati ívek). A csíkravágással együtt 9500-at fizettem, és kb. két autóra elég csíkot kaptam. A minősége szerintem ultrajó, szépen követi az íveket, nem gyűrődik, a levegőbuborékok szépen kisimogathatók. Bármilyen szöveget is bele tudnak vágni, majd talán legközelebb azt is kipróbálom. Ilyen lett:
DSC05185b.JPG
Egyébként ezt akartam eredetileg, hogy eltakarja a csiszolási hibákat a kocsin, de szerintem az alsó csíkot már nem teszem fel:
DMCEV2600.jpg
Mindig is mondtam, hogy az oldalsó csíkkal sokkal jobban néz ki az autó!
Nekem is mindig tetszett. Első perctől biztos voltam benne, hogy az enyémen is lesz.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 237 vendég