Elado DMC-k
Re: Elado DMC-k
Ajánlottam érte 3 ezret, meglátom mit szólnak
Az acél ér rajta annyit.
Az acél ér rajta annyit.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3985
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Elado DMC-k
Ajánlottam érte 3 ezret, meglátom mit szólnak
Na válaszoltak, egyelőre nem fogadják el, de kérdezhetek...
Kérdeztem is, lássuk milyen állapotban van az autó.
Na válaszoltak, egyelőre nem fogadják el, de kérdezhetek...
Kérdeztem is, lássuk milyen állapotban van az autó.
Re: Elado DMC-k
Ajánlottam érte 3 ezret, meglátom mit szólnak
Na válaszoltak, egyelőre nem fogadják el, de kérdezhetek...
Kérdeztem is, lássuk milyen állapotban van az autó.
Beltér, alváz. Ez a két fő kérdés.
Ezt mondjuk megéri átolvasni:
Na válaszoltak, egyelőre nem fogadják el, de kérdezhetek...
Kérdeztem is, lássuk milyen állapotban van az autó.
Beltér, alváz. Ez a két fő kérdés.
Ezt mondjuk megéri átolvasni:
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3985
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Elado DMC-k
Ajánlottam érte 3 ezret, meglátom mit szólnak
Na válaszoltak, egyelőre nem fogadják el, de kérdezhetek...
Kérdeztem is, lássuk milyen állapotban van az autó.
Beltér, alváz. Ez a két fő kérdés.
Ezt mondjuk megéri átolvasni:
Hidd el elolvastam
Na válaszoltak, egyelőre nem fogadják el, de kérdezhetek...
Kérdeztem is, lássuk milyen állapotban van az autó.
Beltér, alváz. Ez a két fő kérdés.
Ezt mondjuk megéri átolvasni:
Hidd el elolvastam
Re: Elado DMC-k
Sziasztok!
Talán ide passzolna legjobban a kérdésem. (ha mégsem, nyugodtan helyezzétek át)
Feltett szándékom egy ilyen autó vásárlása... ahogy olvasgatom 2 napja a fórumot, látom, hogy nagyon sok infót derítettek már ki az autókról, amihez minden elismerésem! (VIN infók, stb)
Külföldi oldalakat, fényképeket nézegetve nagyon tetszik az autó, de nagyon szívesen megnéznék egyet élőben is, hátha még jobban vagy kevésbé megszeretem. (Nem tudom győr környékén, vagy a dunántúlon valaki megmutatná az autóját, pár hasznos tanács kíséretében?)
Ami feltűnt, hogy amelyik autónak nem olyan "magas" az eleje, abban mindben KW állítható futómű van.
Látom hogy a kép alapján normálisnak tűnő autók 15-17e eurótól egészen 5xe euróig mennek... Mire kell nagyon figyelni? Mert persze a leírásban minden nagyon szuper...
Azt már csak félve mondom, hogy manuális váltós lenne a legjobb, de ahogy néztem az a ritkább is az eladó autók között.
Nem tudom az automata mennyire nyűgös, (olvastam mekkora szívás volt 1db ellenállás miatt) de ami nem szimpi inkább, az az hogy 3 sebességes. (mondjuk azt sem nagyon szeretem a hydros automatákban, hogy nyúlnak mint a német-ének...)
Bár aztán az is lehet, hogy meggyőztök, hogy kirándulni, krúzolni teljesen megfelel.
Egyenlőre nem fecsegek többet, hanem olvasom tovább a fórumot..
Szép napot Nektek!
Talán ide passzolna legjobban a kérdésem. (ha mégsem, nyugodtan helyezzétek át)
Feltett szándékom egy ilyen autó vásárlása... ahogy olvasgatom 2 napja a fórumot, látom, hogy nagyon sok infót derítettek már ki az autókról, amihez minden elismerésem! (VIN infók, stb)
Külföldi oldalakat, fényképeket nézegetve nagyon tetszik az autó, de nagyon szívesen megnéznék egyet élőben is, hátha még jobban vagy kevésbé megszeretem. (Nem tudom győr környékén, vagy a dunántúlon valaki megmutatná az autóját, pár hasznos tanács kíséretében?)
Ami feltűnt, hogy amelyik autónak nem olyan "magas" az eleje, abban mindben KW állítható futómű van.
Látom hogy a kép alapján normálisnak tűnő autók 15-17e eurótól egészen 5xe euróig mennek... Mire kell nagyon figyelni? Mert persze a leírásban minden nagyon szuper...
Azt már csak félve mondom, hogy manuális váltós lenne a legjobb, de ahogy néztem az a ritkább is az eladó autók között.
Nem tudom az automata mennyire nyűgös, (olvastam mekkora szívás volt 1db ellenállás miatt) de ami nem szimpi inkább, az az hogy 3 sebességes. (mondjuk azt sem nagyon szeretem a hydros automatákban, hogy nyúlnak mint a német-ének...)
Bár aztán az is lehet, hogy meggyőztök, hogy kirándulni, krúzolni teljesen megfelel.
Egyenlőre nem fecsegek többet, hanem olvasom tovább a fórumot..
Szép napot Nektek!
Re: Elado DMC-k
Sziasztok!
Talán ide passzolna legjobban a kérdésem. (ha mégsem, nyugodtan helyezzétek át)
Feltett szándékom egy ilyen autó vásárlása... ahogy olvasgatom 2 napja a fórumot, látom, hogy nagyon sok infót derítettek már ki az autókról, amihez minden elismerésem! (VIN infók, stb)
Külföldi oldalakat, fényképeket nézegetve nagyon tetszik az autó, de nagyon szívesen megnéznék egyet élőben is, hátha még jobban vagy kevésbé megszeretem. (Nem tudom győr környékén, vagy a dunántúlon valaki megmutatná az autóját, pár hasznos tanács kíséretében?)
Ami feltűnt, hogy amelyik autónak nem olyan "magas" az eleje, abban mindben KW állítható futómű van.
Látom hogy a kép alapján normálisnak tűnő autók 15-17e eurótól egészen 5xe euróig mennek... Mire kell nagyon figyelni? Mert persze a leírásban minden nagyon szuper...
Azt már csak félve mondom, hogy manuális váltós lenne a legjobb, de ahogy néztem az a ritkább is az eladó autók között.
Nem tudom az automata mennyire nyűgös, (olvastam mekkora szívás volt 1db ellenállás miatt) de ami nem szimpi inkább, az az hogy 3 sebességes. (mondjuk azt sem nagyon szeretem a hydros automatákban, hogy nyúlnak mint a német-ének...)
Bár aztán az is lehet, hogy meggyőztök, hogy kirándulni, krúzolni teljesen megfelel.
Egyenlőre nem fecsegek többet, hanem olvasom tovább a fórumot..
Szép napot Nektek!
cab1d2cfaf842684a9b6e5d78fc6572a.jpg
Helló, és üdv a fórumon!
Annak mindig örülök, ha valaki akar Deloreant venni, szívesen segítek mire kell figyelni. Nekem van a legrégebben, 2008-ban vettem, azóta már elég jól végigmentem a hibái nagyján. Az biztos, hogy rendes használat, odafigyelő karbantartás esetén a Delorean egy nagyon megbízható autó, ezért merem ajánlani.
Szerencsédre én éppen Komáromban vagyok, szóval ha úgy alakul, szívesen megmutatom az enyémet valamikor, amikor kicsit jobb az idő. Mondjuk most sem éppen katasztrófa, de inkább a márciust szoktam az első találkozókra mondani, mert -6 fokban kint állni a placcon autót nézve már nem akkora élmény az 5. perc után.
A gyári autóknak egy hülye, és nem életbe lépett amcsi törvény miatt magasabb az eleje, az enyém is ilyen egyelőre. Majd ha találkozunk, elmondom, hogy mi is ennek az oka.
A manuális a könnyebb választás, a Deloreanek 2/3-a manuális. Normál esetben jobb is, mert kevesebbet fogyaszt és jobban megy, az automaták nagy előnye akkor jön ki, ha túlnyomórészt városban használnád, met a manuális kuplungja elég kemény. Mármint bitangkemény.
Az árak kicsit elszálltak mostanában, nagyjából 30-35e euróval kell készülni. Ez valószínűleg egy jól működő példányt jelent. Egy Delorean felújítása tapasztalat nélkül nagyon kemény meló, erről Bopat tudna mesélni.
Végül pedig ajánlok három blogot.
Az első a Bopaté, meg lehet nézni egy Delorean felújítását, bár mostanában ő már nem ír, mert elkészült:
A második a Zsigáé, ez az autó már nincsen itt, eladta Svájcba. Ő profi autófelújító, mégis megküzdött a Deloreannel. A képek nekem most valamiért elég rosszak, de talán csak átmeneti hiba.
Végül pedig az én blogom, ahol mindenről találsz információt a Deloreannel kapcsolatban. Ez a blog most van kisebb szüneten, mert rakom át egy új oldalra az adatait, de tervben van a rendszeres frissítés a jövőben.
Talán ide passzolna legjobban a kérdésem. (ha mégsem, nyugodtan helyezzétek át)
Feltett szándékom egy ilyen autó vásárlása... ahogy olvasgatom 2 napja a fórumot, látom, hogy nagyon sok infót derítettek már ki az autókról, amihez minden elismerésem! (VIN infók, stb)
Külföldi oldalakat, fényképeket nézegetve nagyon tetszik az autó, de nagyon szívesen megnéznék egyet élőben is, hátha még jobban vagy kevésbé megszeretem. (Nem tudom győr környékén, vagy a dunántúlon valaki megmutatná az autóját, pár hasznos tanács kíséretében?)
Ami feltűnt, hogy amelyik autónak nem olyan "magas" az eleje, abban mindben KW állítható futómű van.
Látom hogy a kép alapján normálisnak tűnő autók 15-17e eurótól egészen 5xe euróig mennek... Mire kell nagyon figyelni? Mert persze a leírásban minden nagyon szuper...
Azt már csak félve mondom, hogy manuális váltós lenne a legjobb, de ahogy néztem az a ritkább is az eladó autók között.
Nem tudom az automata mennyire nyűgös, (olvastam mekkora szívás volt 1db ellenállás miatt) de ami nem szimpi inkább, az az hogy 3 sebességes. (mondjuk azt sem nagyon szeretem a hydros automatákban, hogy nyúlnak mint a német-ének...)
Bár aztán az is lehet, hogy meggyőztök, hogy kirándulni, krúzolni teljesen megfelel.
Egyenlőre nem fecsegek többet, hanem olvasom tovább a fórumot..
Szép napot Nektek!
cab1d2cfaf842684a9b6e5d78fc6572a.jpg
Helló, és üdv a fórumon!
Annak mindig örülök, ha valaki akar Deloreant venni, szívesen segítek mire kell figyelni. Nekem van a legrégebben, 2008-ban vettem, azóta már elég jól végigmentem a hibái nagyján. Az biztos, hogy rendes használat, odafigyelő karbantartás esetén a Delorean egy nagyon megbízható autó, ezért merem ajánlani.
Szerencsédre én éppen Komáromban vagyok, szóval ha úgy alakul, szívesen megmutatom az enyémet valamikor, amikor kicsit jobb az idő. Mondjuk most sem éppen katasztrófa, de inkább a márciust szoktam az első találkozókra mondani, mert -6 fokban kint állni a placcon autót nézve már nem akkora élmény az 5. perc után.
A gyári autóknak egy hülye, és nem életbe lépett amcsi törvény miatt magasabb az eleje, az enyém is ilyen egyelőre. Majd ha találkozunk, elmondom, hogy mi is ennek az oka.
A manuális a könnyebb választás, a Deloreanek 2/3-a manuális. Normál esetben jobb is, mert kevesebbet fogyaszt és jobban megy, az automaták nagy előnye akkor jön ki, ha túlnyomórészt városban használnád, met a manuális kuplungja elég kemény. Mármint bitangkemény.
Az árak kicsit elszálltak mostanában, nagyjából 30-35e euróval kell készülni. Ez valószínűleg egy jól működő példányt jelent. Egy Delorean felújítása tapasztalat nélkül nagyon kemény meló, erről Bopat tudna mesélni.
Végül pedig ajánlok három blogot.
Az első a Bopaté, meg lehet nézni egy Delorean felújítását, bár mostanában ő már nem ír, mert elkészült:
A második a Zsigáé, ez az autó már nincsen itt, eladta Svájcba. Ő profi autófelújító, mégis megküzdött a Deloreannel. A képek nekem most valamiért elég rosszak, de talán csak átmeneti hiba.
Végül pedig az én blogom, ahol mindenről találsz információt a Deloreannel kapcsolatban. Ez a blog most van kisebb szüneten, mert rakom át egy új oldalra az adatait, de tervben van a rendszeres frissítés a jövőben.
Re: Elado DMC-k
Szia Sidaries!
Köszönöm a fogadást, és megtisztelsz a felajánlással!
Komárom tényleg nem távolság - pláne, ha ilyenről van szó!
Rendben, egyeztetünk majd privátban időpontot.
Azt had kérdezzem még meg, hogy az mitől függ, hogy az autó oldalán "vastag" fekete csík van, vagy nincs?!
(csatoltam a Blogból a képet)
Találtam egy ilyen eladót, de sajnos kevés kép van róla, ami látszik az jónak tűnik, de amiről nincs kép, az sztem nem véletlen...
Sajnos én nagyon sok automata váltósat találok, igaz - főleg Amerikában keresem, valószínű ezért.
A blogokat már olvasgattam, hát látom itt is lehet szívni...
Van egy NSU 1200C-m, nagybátyámtól örököltem, mikor 19 éves voltam. 2 évig restauráltam, (iskola mellett, fizetés nélkül) ott is volt szopóka bőven, pedig az itt készült Németországban... csak akkor még az internet nem volt ennyire "elterjedve" mint napjainkban, (1998) így nehéz volt pár alkatrészt felkutatnom, de sikerült. Na, de ez most nem NSU fórum...
Amit láttam, hogy elég sok alkatrész van tartalékban (persze horror áron) mert ha jól tudom 88xx autó lett legyártva, de 39xxx autóhoz lett alkatrész készítve?!
Nyilván nem akarom elkapkodni a dolgot, de gondolom egyre drágulnak az autók...?
Köszönöm a fogadást, és megtisztelsz a felajánlással!
Komárom tényleg nem távolság - pláne, ha ilyenről van szó!
Rendben, egyeztetünk majd privátban időpontot.
Azt had kérdezzem még meg, hogy az mitől függ, hogy az autó oldalán "vastag" fekete csík van, vagy nincs?!
(csatoltam a Blogból a képet)
Találtam egy ilyen eladót, de sajnos kevés kép van róla, ami látszik az jónak tűnik, de amiről nincs kép, az sztem nem véletlen...
Sajnos én nagyon sok automata váltósat találok, igaz - főleg Amerikában keresem, valószínű ezért.
A blogokat már olvasgattam, hát látom itt is lehet szívni...
Van egy NSU 1200C-m, nagybátyámtól örököltem, mikor 19 éves voltam. 2 évig restauráltam, (iskola mellett, fizetés nélkül) ott is volt szopóka bőven, pedig az itt készült Németországban... csak akkor még az internet nem volt ennyire "elterjedve" mint napjainkban, (1998) így nehéz volt pár alkatrészt felkutatnom, de sikerült. Na, de ez most nem NSU fórum...
Amit láttam, hogy elég sok alkatrész van tartalékban (persze horror áron) mert ha jól tudom 88xx autó lett legyártva, de 39xxx autóhoz lett alkatrész készítve?!
Nyilván nem akarom elkapkodni a dolgot, de gondolom egyre drágulnak az autók...?
- Csatolmányok
Re: Elado DMC-k
A csík nagyjából attól függ, hogy a tulajdonosnak tetszett-e. Gyárilag nem volt egy darabon sem, de extraként sokan rárakták. A Bopatén van, az enyémen nincs.
Nem biztos, hogy Amerikából olcsóbban jön be, a dollár eléggé rossz áron van. Én még 170-ért vettem a dollárt annak idején, akkor még megérte, most már Európa szerencsésebb. A delorean.eu-n, a mobile.de-n, meg pár angol oldalon gyakran feltűnik pár eladó, nem kell pánikolni, ha éppen nincsen neked megfelelő. Én is kitaláltam, hogy egy szürke belsős, manuális, késői '81-es kell, aztán az is lett.
Az alkatrészárakat én nem gondolnám horrornak. Nem Suzuki, az kétségtelen, de azért nem is új Mercedes. Simán bírható. A számokat nagyjából jól tudod, 9000 Delorean készült, és nagyjából 30000 alkatrész lett hozzá rendelve, ebből úgy 20000 megmaradt. Viszont ez eléggé változó alkatrészenként, mert van pár nehezen hozzáférhető, meg olyan is, amiből 200 évre elég készlet van.
Szerintem a nagy dráguláson már túl vagyunk. Én még 4,3 millióért vettem, most 12-13 millió egy hasonló állapotú. Persze, felfelé megy az ára, de ha jót veszel később, azzal többet spórolsz, mintha egy rosszat hamar.
Szép darab lehet az NSU is! Gratulálok hozzá!
Nem biztos, hogy Amerikából olcsóbban jön be, a dollár eléggé rossz áron van. Én még 170-ért vettem a dollárt annak idején, akkor még megérte, most már Európa szerencsésebb. A delorean.eu-n, a mobile.de-n, meg pár angol oldalon gyakran feltűnik pár eladó, nem kell pánikolni, ha éppen nincsen neked megfelelő. Én is kitaláltam, hogy egy szürke belsős, manuális, késői '81-es kell, aztán az is lett.
Az alkatrészárakat én nem gondolnám horrornak. Nem Suzuki, az kétségtelen, de azért nem is új Mercedes. Simán bírható. A számokat nagyjából jól tudod, 9000 Delorean készült, és nagyjából 30000 alkatrész lett hozzá rendelve, ebből úgy 20000 megmaradt. Viszont ez eléggé változó alkatrészenként, mert van pár nehezen hozzáférhető, meg olyan is, amiből 200 évre elég készlet van.
Szerintem a nagy dráguláson már túl vagyunk. Én még 4,3 millióért vettem, most 12-13 millió egy hasonló állapotú. Persze, felfelé megy az ára, de ha jót veszel később, azzal többet spórolsz, mintha egy rosszat hamar.
Szép darab lehet az NSU is! Gratulálok hozzá!
Re: Elado DMC-k
Ahha, értem - köszi!
Nekem mondjuk tetszik, kicsit még laposabbnak tűnik tőle az autó...
Mondjuk az furi, hogy akkor miért nem olyan magas a dekor, mint a lökhárító... olyan furán hat a találkozásnál... (lsd kép)
Kicsit had okosodjak még abból, hogy ha lehet választani, akkor melyiket érdemes? (Tegyük fel, hogy hasonló állapotban, hasonló áron van 2 autó) Késő VIN számú, vagy korai, vagy a később összeszerelt?
Jah, a dollár nem épp ideális a külföldről való vásárláshoz... az euró még annyira sem.
Lehet rossz oldalakon nézem, de találok pár "szép" autót 17-20 e euróért. Eléggé kiglancolt motortérrel, és nem lelakott belsővel... részletesen leírva, hogy mi lett cserélve... Átverés?
Amerika keleti partján van az összes. Persze több van fent 30e dollár/ euró felett mint alatt...
Őszinte leszek, 10M felett most nem szeretnék semmiképp autót venni... Kicsik még a gyerekek, nem tudom mit hoz a jövő.
Tudom, előbb kellett volna felébrednem... de mindig volt más...
Nekem mondjuk tetszik, kicsit még laposabbnak tűnik tőle az autó...
Mondjuk az furi, hogy akkor miért nem olyan magas a dekor, mint a lökhárító... olyan furán hat a találkozásnál... (lsd kép)
Kicsit had okosodjak még abból, hogy ha lehet választani, akkor melyiket érdemes? (Tegyük fel, hogy hasonló állapotban, hasonló áron van 2 autó) Késő VIN számú, vagy korai, vagy a később összeszerelt?
Jah, a dollár nem épp ideális a külföldről való vásárláshoz... az euró még annyira sem.
Lehet rossz oldalakon nézem, de találok pár "szép" autót 17-20 e euróért. Eléggé kiglancolt motortérrel, és nem lelakott belsővel... részletesen leírva, hogy mi lett cserélve... Átverés?
Amerika keleti partján van az összes. Persze több van fent 30e dollár/ euró felett mint alatt...
Őszinte leszek, 10M felett most nem szeretnék semmiképp autót venni... Kicsik még a gyerekek, nem tudom mit hoz a jövő.
Tudom, előbb kellett volna felébrednem... de mindig volt más...
- Csatolmányok
Re: Elado DMC-k
Ahha, értem - köszi!
Nekem mondjuk tetszik, kicsit még laposabbnak tűnik tőle az autó...
Mondjuk az furi, hogy akkor miért nem olyan magas a dekor, mint a lökhárító... olyan furán hat a találkozásnál... (lsd kép)
Kicsit had okosodjak még abból, hogy ha lehet választani, akkor melyiket érdemes? (Tegyük fel, hogy hasonló állapotban, hasonló áron van 2 autó) Késő VIN számú, vagy korai, vagy a később összeszerelt?
Jah, a dollár nem épp ideális a külföldről való vásárláshoz... az euró még annyira sem.
Lehet rossz oldalakon nézem, de találok pár "szép" autót 17-20 e euróért. Eléggé kiglancolt motortérrel, és nem lelakott belsővel... részletesen leírva, hogy mi lett cserélve... Átverés?
Amerika keleti partján van az összes. Persze több van fent 30e dollár/ euró felett mint alatt...
Őszinte leszek, 10M felett most nem szeretnék semmiképp autót venni... Kicsik még a gyerekek, nem tudom mit hoz a jövő.
Tudom, előbb kellett volna felébrednem... de mindig volt más...
40 év távlatából már nem annyira számítanak ezek, mint új korukban, de elmondható, hogy minél későbbi, annál jobb minőségű. Az első 500 autó még kimondottan rossz volt, a '82-esek pedig már nagyon jók. Cserébe a koraiak kicsit néha drágábbak. A Bopatnál van a 701-es, megküzdött vele, mire autó lett belőle, de azóta elég jó, bár a korai és a késői alkatrészek miatt azért néha kell neki egy kis kreativitás a javításoknál.
Ha linket küldesz, akkor kicsit okosabbak leszünk, és tudunk tanácsot adni.
Nekem mondjuk tetszik, kicsit még laposabbnak tűnik tőle az autó...
Mondjuk az furi, hogy akkor miért nem olyan magas a dekor, mint a lökhárító... olyan furán hat a találkozásnál... (lsd kép)
Kicsit had okosodjak még abból, hogy ha lehet választani, akkor melyiket érdemes? (Tegyük fel, hogy hasonló állapotban, hasonló áron van 2 autó) Késő VIN számú, vagy korai, vagy a később összeszerelt?
Jah, a dollár nem épp ideális a külföldről való vásárláshoz... az euró még annyira sem.
Lehet rossz oldalakon nézem, de találok pár "szép" autót 17-20 e euróért. Eléggé kiglancolt motortérrel, és nem lelakott belsővel... részletesen leírva, hogy mi lett cserélve... Átverés?
Amerika keleti partján van az összes. Persze több van fent 30e dollár/ euró felett mint alatt...
Őszinte leszek, 10M felett most nem szeretnék semmiképp autót venni... Kicsik még a gyerekek, nem tudom mit hoz a jövő.
Tudom, előbb kellett volna felébrednem... de mindig volt más...
40 év távlatából már nem annyira számítanak ezek, mint új korukban, de elmondható, hogy minél későbbi, annál jobb minőségű. Az első 500 autó még kimondottan rossz volt, a '82-esek pedig már nagyon jók. Cserébe a koraiak kicsit néha drágábbak. A Bopatnál van a 701-es, megküzdött vele, mire autó lett belőle, de azóta elég jó, bár a korai és a késői alkatrészek miatt azért néha kell neki egy kis kreativitás a javításoknál.
Ha linket küldesz, akkor kicsit okosabbak leszünk, és tudunk tanácsot adni.
Re: Elado DMC-k
Eladó a biatorbágyi Delorean, elég optimista áron.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3985
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Elado DMC-k
Eladó a biatorbágyi Delorean, elég optimista áron.
eladta?
eladta?
Re: Elado DMC-k
Nem autó, de eladó. Érdekel valakit egy eredeti (vagy azzal teljesen megegyező) brosúra?
https://www.facebook.com/dmchungary/pos ... 6180453669
https://www.facebook.com/dmchungary/pos ... 6180453669
Re: Elado DMC-k
Utóbbi napokban mindenhol körbejárt ez a poszt. Láttátok?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... 3u-511LacY
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... 3u-511LacY
Re: Elado DMC-k
Utóbbi napokban mindenhol körbejárt ez a poszt. Láttátok?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... 3u-511LacY
Ugyan, dehogy.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... 3u-511LacY
Ugyan, dehogy.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég