Sziasztok!
Talán ide passzolna legjobban a kérdésem. (ha mégsem, nyugodtan helyezzétek át)
Feltett szándékom egy ilyen autó vásárlása... ahogy olvasgatom 2 napja a fórumot, látom, hogy nagyon sok infót derítettek már ki az autókról, amihez minden elismerésem! (VIN infók, stb)
Külföldi oldalakat, fényképeket nézegetve nagyon tetszik az autó, de nagyon szívesen megnéznék egyet élőben is, hátha még jobban vagy kevésbé megszeretem.
(Nem tudom győr környékén, vagy a dunántúlon valaki megmutatná az autóját, pár hasznos tanács kíséretében?)
Ami feltűnt, hogy amelyik autónak nem olyan "magas" az eleje, abban mindben KW állítható futómű van.
Látom hogy a kép alapján normálisnak tűnő autók 15-17e eurótól egészen 5xe euróig mennek... Mire kell nagyon figyelni? Mert persze a leírásban minden nagyon szuper...
Azt már csak félve mondom, hogy manuális váltós lenne a legjobb, de ahogy néztem az a ritkább is az eladó autók között.
Nem tudom az automata mennyire nyűgös, (olvastam mekkora szívás volt 1db ellenállás miatt) de ami nem szimpi inkább, az az hogy 3 sebességes. (mondjuk azt sem nagyon szeretem a hydros automatákban, hogy nyúlnak mint a német-ének...)
Bár aztán az is lehet, hogy meggyőztök, hogy kirándulni, krúzolni teljesen megfelel.
Egyenlőre nem fecsegek többet, hanem olvasom tovább a fórumot..
Szép napot Nektek!
cab1d2cfaf842684a9b6e5d78fc6572a.jpg
Helló, és üdv a fórumon!
Annak mindig örülök, ha valaki akar Deloreant venni, szívesen segítek mire kell figyelni. Nekem van a legrégebben, 2008-ban vettem, azóta már elég jól végigmentem a hibái nagyján. Az biztos, hogy rendes használat, odafigyelő karbantartás esetén a Delorean egy nagyon megbízható autó, ezért merem ajánlani.
Szerencsédre én éppen Komáromban vagyok, szóval ha úgy alakul, szívesen megmutatom az enyémet valamikor, amikor kicsit jobb az idő. Mondjuk most sem éppen katasztrófa, de inkább a márciust szoktam az első találkozókra mondani, mert -6 fokban kint állni a placcon autót nézve már nem akkora élmény az 5. perc után.
A gyári autóknak egy hülye, és nem életbe lépett amcsi törvény miatt magasabb az eleje, az enyém is ilyen egyelőre. Majd ha találkozunk, elmondom, hogy mi is ennek az oka.
A manuális a könnyebb választás, a Deloreanek 2/3-a manuális. Normál esetben jobb is, mert kevesebbet fogyaszt és jobban megy, az automaták nagy előnye akkor jön ki, ha túlnyomórészt városban használnád, met a manuális kuplungja elég kemény. Mármint bitangkemény.
Az árak kicsit elszálltak mostanában, nagyjából 30-35e euróval kell készülni. Ez valószínűleg egy jól működő példányt jelent. Egy Delorean felújítása tapasztalat nélkül nagyon kemény meló, erről Bopat tudna mesélni.
Végül pedig ajánlok három blogot.
Az első a Bopaté, meg lehet nézni egy Delorean felújítását, bár mostanában ő már nem ír, mert elkészült:
A második a Zsigáé, ez az autó már nincsen itt, eladta Svájcba. Ő profi autófelújító, mégis megküzdött a Deloreannel. A képek nekem most valamiért elég rosszak, de talán csak átmeneti hiba.
Végül pedig az én blogom, ahol mindenről találsz információt a Deloreannel kapcsolatban. Ez a blog most van kisebb szüneten, mert rakom át egy új oldalra az adatait, de tervben van a rendszeres frissítés a jövőben.